- Con máis de 280.000 TEUs e 600.000 vehículos, o Porto de Vigo consolida a súa posición como un nodo loxístico clave en Europa, superando todas as expectativas.
O Porto de Vigo culminou o ano 2024 con cifras históricas, consolidándose como un referente no comercio marítimo europeo. Segundo os datos de peche do exercicio, o porto mobilizou máis de 280.000 TEUs (contedores de 20 pés) e 600.000 vehículos, superando amplamente os rexistros de 2023 e marcando un novo fito na súa traxectoria.
Crecemento en contedores e novos roteiros estratéxicos
Durante este ano, o porto olívico ha logrado unha cifra récord no tráfico de contedores, alcanzando os 282.451 TEUs, o que representa un incremento do 24,7% respecto ao ano anterior. Este avance atribúese ao auxe na importación de froitas desde Sudamérica e ao impacto de novos roteiros comerciais, como a conexión con Alxeria e o reforzo de liñas cara ao norte de Europa.
Carlos Botana, presidente da Autoridade Portuaria, destacou o papel destas novas conexións e o fortalecemento das cadeas loxísticas internacionais. “Estamos a consolidar a Vigo como un porto estratéxico no Atlántico europeo, cunha oferta diversificada e sostible”, sinalou.
Impulso do sector automotriz e tráfico roll on-roll off
O sector automotriz foi outro dos piares do crecemento do porto. Na terminal de Bouzas, mobilizáronse máis de 600.213 vehículos, un 9,4% máis que en 2023. Este aumento reflicte o dinamismo das exportacións de Stellantis e outros fabricantes, que atoparon en Vigo unha aliado clave para a distribución internacional.
O tráfico roll on-roll off, fundamental para a carga e descarga directa de vehículos, alcanzou os 1,5 millóns de toneladas, consolidándose como un punto de referencia para a loxística automotriz en Europa.
Autoestrada do Mar: un éxito crecente
A Autoestrada do Mar tamén experimentou un auxe significativo, pechando o ano con 26.345 camións embarcados, un aumento do 34% en comparación co ano pasado. A nova conexión con Liverpool, creada para abastecer a planta de Stellantis en Ellesmere Port, foi determinante neste éxito. Esta ligazón non só reforza a rede de provedores galegos, senón que tamén impulsa a competitividade da industria rexional en mercados internacionais.
Un futuro prometedor para 2025
Con estes resultados, o Porto de Vigo non só superou as expectativas para 2024, senón que tamén se posiciona como un actor esencial no comercio exterior de España. A estratexia de diversificación, unida á apertura de novos roteiros, augura un futuro prometedor para o porto.
Carlos Botana subliñou que os investimentos en infraestrutura e sustentabilidade serán clave en 2025 para consolidar esta tendencia: “O obxectivo é seguir liderando o crecemento no tráfico marítimo e contribuír ao desenvolvemento económico de Galicia e do noroeste peninsular”.
Con cifras históricas e unha proxección estratéxica ambiciosa, o Porto de Vigo reafírmase como un dos principais motores da economía galega e un nodo loxístico de referencia en Europa.