- A iniciativa “Galicia Sabe Amar” chega a Outeiro de Rei para resaltar a excelencia dos produtos do mar e fomentar o seu consumo na dieta diaria.
Os produtos do mar galego volven situarse no centro do debate gastronómico e nutricional coa chegada da campaña “Galicia Sabe Amar” a Outeiro de Rei (Lugo). Nunha sociedade onde o consumo de peixe e marisco mostra unha tendencia á baixa, esta iniciativa busca non só destacar a calidade e frescura dos produtos pesqueiros galegos, senón tamén subliñar o seu papel esencial nunha alimentación equilibrada.
Unha das foodtrucks que percorren a xeografía galega no marco desta campaña estacionou este venres en Outeiro de Rei, ofrecendo degustacións e divulgación sobre as propiedades nutritivas e culinarias dos produtos do mar. A acción enmárcase nunha estratexia máis ampla para revalorizar un sector que emprega a unhas 50.000 persoas en Galicia e que supón ao redor do 5% do PIB autonómico.

O conselleiro do Mar, Alfonso Villares, participou no evento e destacou a importancia destas iniciativas para concienciar sobre os beneficios do peixe e marisco na prevención de enfermidades cardiovasculares, ademais de defender a necesidade de apoiar aos traballadores do mar. Neste sentido, insistiu na demanda do sector de reducir o IVE dos produtos pesqueiros para fomentar o seu consumo e garantir a súa competitividade no mercado.
Máis aló do respaldo institucional, “Galicia Sabe Amar” busca conectar directamente cos cidadáns, lembrándolles que en cada bocado de peixe ou marisco galego non só hai sabor e saúde, senón tamén o esforzo dun sector crave para a economía e a identidade da comunidade. A iniciativa continuará o seu roteiro por distintos puntos de Galicia, levando consigo unha mensaxe clara: apostar polos produtos do mar é apostar polo futuro do sector e polo benestar dos consumidores.