Investigación por homicidio involuntario tras o naufraxio do iate de luxo “Bayesian” en Sicilia

  • A Fiscalía de Sicilia investiga unha posible cadea de erros humanos no afundimento do iate “insumergible” que causou a morte de sete persoas, incluíndo ao magnate británico Mike Lynch e a súa filla.

A Fiscalía de Sicilia iniciou unha investigación por homicidio involuntario e neglixencia tras o tráxico naufraxio do iate de luxo “Bayesian”, que pertencía ao magnate británico Mike Lynch. O incidente, ocorrido o 19 de agosto durante unha tormenta no porto de Porticello, deixou un saldo de sete persoas falecidas, entre elas Lynch e a súa filla de 18 anos.

O iate, considerado “insumergible” polo seu fabricante, afundiuse rapidamente, o que xerou preguntas sobre as posibles causas do sinistro. A pesar de que unha embarcación próxima non sufriu danos, o “Bayesian” envorcou e afundiuse a unha profundidade de 50 metros, o que levou ás autoridades para investigar unha posible cadea de erros humanos.

O fiscal a cargo da investigación sinalou que, aínda que aínda non hai sospeitosos específicos, están a explorarse todas as posibilidades, incluíndo a neglixencia por parte da tripulación, como o posible fallo de pechar escotillas ou apagar o motor en momentos críticos. A investigación, que está nas súas primeiras fases, podería ter implicacións máis amplas a medida que se esclarezan os detalles.

(Video do rescate)

O corpo da última vítima desaparecida, Hannah Lynch, filla do empresario, foi recuperado recentemente, o que pechou unha procura que involucrou múltiples inmersións ao pecio do iate. As autoridades están enfocadas en determinar a responsabilidade do capitán do barco, James Cutfield, quen podería enfrontar cargos por varios delitos, incluído o de homicidio múltiple. Cutfield defendeu as súas accións, alegando que unha tromba mariña inesperada foi a causa do naufraxio, aínda que este fenómeno non afectou a outros barcos próximos.

Giovanni Costantino, CEO de The Italian Sexa Group, empresa propietaria do estaleiro que construíu o “Bayesian” en 2008, expresou o seu asombro #ante o incidente, afirmando que o iate era extremadamente seguro a menos que se producise unha significativa entrada de auga, o que suxire que a tripulación podería cometer varios erros graves. Entre as posibles neglixencias, menciónase a non adopción de medidas preventivas #ante a tormenta, como asegurar que todos os pasaxeiros permanecesen xuntos nunha sala segura.

A traxedia conmocionou tanto á comunidade marítima como aos amigos e familiares das vítimas, e a investigación continúa para determinar exactamente que fallou no que debería ser unha viaxe segura nun iate de última xeración.