Galicia mostra a excelencia dos seus productos marítimos en América do Norte

  • Galicia exhibe a excelencia dos seus produtos marítimos na Seafood Expo North America, consolidando a súa posición no mercado global e abrindo novas oportunidades comerciais.

Galicia dá un paso firme na internacionalización do seu sector pesqueiro coa súa participación na 43ª edición da Seafood Expo North America, o evento máis importante do continente no ámbito dos produtos do mar. Con máis de 20.000 entidades de máis de 50 países, este certame representa unha oportunidade crave para que as empresas galegas expandan a súa rede comercial e reforcen o seu prestixio nun mercado estratéxico como o norteamericano.

Desde hai unha década, a industria pesqueira de Galicia consolidou a súa presenza neste evento, posicionándose como un referente de calidade e sustentabilidade. Nesta edición, 14 empresas galegas danse cita nun espazo de 204 metros cadrados dentro do pavillón da Consellería do Mar, que impulsa esta iniciativa baixo o lema “Galicia Sabe Amar”. Entre as firmas participantes atópanse compañías de referencia no sector como Stolt Sexa Farm, Marfrío S.A. e Pereira Produtos do Mar S.A., entre outras.

A Seafood Expo North America non é só un escaparate comercial, senón tamén unha plataforma onde se presentan as últimas innovacións en produtos pesqueiros, sustentabilidade, tecnoloxía aplicada á pesca e distribución, e tendencias de consumo. Nun contexto de crecente demanda de produtos do mar de orixe sostible, Galicia preséntase como un modelo de produción responsable e de alta calidade, un factor crave para captar a atención de compradores, importadores e distribuidores de Estados Unidos, Canadá e máis aló.

Unha ponte entre Galicia e o mercado global

A exportación de produtos do mar é un piar fundamental da economía galega, con América do Norte como un dos seus mercados prioritarios. De feito, neste evento danse cita importadores, supermercados, restaurantes, almacenistas e empresas de servizos alimentarios, o que permite establecer contactos estratéxicos e explorar novas oportunidades de negocio.

O perfil dos asistentes é maioritariamente norteamericano (78%), seguido de representantes de Europa e Asia (8%) e Sudamérica (4%). Este interese reforza a necesidade de seguir apostando pola diferenciación en calidade, certificacións e rastrexabilidade, aspectos nos que Galicia traballou con forza nos últimos anos.

O potencial do sector marítimo-pesqueiro galego neste escenario é indiscutible. Cunha frota pesqueira de vangarda, procesos de produción innovadores e un forte compromiso coa sustentabilidade, Galicia non só posiciónase como un provedor de confianza, senón como un actor crave no futuro da industria pesqueira global.

Con esta participación na Seafood Expo North America, Galicia non só busca pechar acordos comerciais, senón tamén fortalecer a súa imaxe como un referente internacional de excelencia en produtos do mar. Nun mundo onde o consumidor é cada vez máis esixente e o mercado está en constante evolución, a presenza galega neste evento confirma a súa capacidade de adaptación e liderado no sector.