CEPESCA convoca a sétima edición dos seus premios xornalísticos

  • Os Premios Xornalismo e Sector Pesqueiro Español recoñecen o labor dos medios na difusión e promoción da sustentabilidade e a pesca en España.

A Confederación Española de Pesca (CEPESCA) lanzou a sétima edición dos “Premios Xornalismo e Sector Pesqueiro Español”, que buscan recoñecer o labor dos medios de comunicación e profesionais na difusión do coñecemento sobre a pesca e a súa importancia para a sociedade. Os traballos xornalísticos que aborden a actividade pesqueira e a súa sustentabilidade poderán optar a este galardón, cuxo prazo de presentación atópase aberto ata o 15 de outubro de 2024.

Os premios contan con dúas categorías: unha para xornalistas, que distingue os mellores traballos sobre o “Sector Pesqueiro Español” e “Sustentabilidade e Medio Ambiente na Pesca”; e outra para medios e entidades que destacasen na difusión destes temas. Ademais, en homenaxe ao expresidente de Cepesca, o recoñecemento ao mellor artigo xornalístico mantense como o “Premio Amador Suárez”, instaurado en 2017. A convocatoria tamén inclúe un premio á “Mellor Fotografía de Actividade Pesqueira”, reforzando así o valor da imaxe na visibilización do sector.

Poderán presentarse traballos publicados ou emitidos entre o 1 de xuño de 2023 e o 15 de setembro de 2024, xa sexa en formato escrito ou audiovisual, en calquera das linguas oficiais do Estado. Os interesados poderán enviar as súas propostas ata o 15 de outubro á dirección de correo electrónico premiosperiodismo@cepesca.es, seguindo as condicións e requisitos detallados nas bases do certame.

Javier Garat, secretario xeral de Cepesca, expresou a súa satisfacción pola consolidación destes premios, que celebran a súa sétima edición desde a súa primeira convocatoria en 2017. Garat destacou que “o sector pesqueiro español, con máis de 8.500 buques, é un referente de sustentabilidade e responsabilidade a nivel mundial”. Engadiu que esta industria xera máis de 31.000 empregos directos e 150.000 indirectos, cunha facturación anual de 2.000 millóns de euros en primeira venda e máis de 10.000 millóns de valor agregado, ademais da súa contribución a unha alimentación saudable e á preservación da biodiversidade mariña.

Estes premios, que valoran a importancia dos medios de comunicación na divulgación do sector, son un recoñecemento ao seu papel crave na sensibilización e o apoio á pesca sostible en España.