- A cadea de distribución asinou dez acordos en Andalucía este ano para asegurar prezos xustos a provedores e clientes
Carrefour España continúa avanzando na súa estratexia de establecer relacións comerciais directas co sector pesqueiro nacional. Recentemente, a cadea anunciou que comercializará 4000 quilos de ameixa chirla do golfo de Cádiz, compradas directamente ao barco “Segundo Franlau” da confraría de Punta Sombría. Este produto estará dispoñible nos establecementos Carrefour de Madrid, Levante e Sevilla.
Estes acordos teñen como obxectivo “apoiar ás lonxas locais, contribuír á sustentabilidade das frotas e asegurar un prezo xusto para todos os involucrados, ofrecendo ao mesmo tempo un prezo estable e competitivo aos clientes”, segundo Carrefour. Nesta liña, a empresa asinou dez acordos pesqueiros con diversas lonxas, armadores e asociacións de Andalucía na primeira metade do ano, ofrecendo máis de 40 toneladas de peixe e mariscos aos seus clientes. Entre as especies incluídas nestes acordos atópanse gambas, chirlas, cabalas, longueirones, polbos, salmonetes e coquinas, capturadas por buques como o “Segundo Anita Mari” de Isla Cristina, o “Segundo Franlau” de Punta Sombría, o “Juan e Manuel” de Punta Sombría, ademais da Asociación de Mariscadores Nova Xeración de Isla Cristina e a Confraría de Pescadores de Roquetas de Mar (Almería), entre outros.
Carrefour planea comercializar máis de 9 millóns de quilos de 150 referencias de peixe procedentes de 66 lonxas españolas este ano, incluíndo as de Coruña, Avilés, Santoña, Colindres, Bermeo, Pasaxes, Hondarribia, Roses, Tarragona, Cambrils, Castelló, Cullera, Gandía, Palma, Altea, Denia, Santa Pola, Villajoyosa, San Pedro del Pinatar, El Puerto de Santa María, Isla Cristina, Estepona e A Albufera, entre outras.