Cambados e O Salnés conquistan Madrid coa súa oferta enoturística

  • Cunha semana de promoción en Madrid, Cambados e a Mancomunidade do Salnés impulsan o turismo “slow business” e captan o interese de novos visitantes.

Madrid foi o epicentro dunha ambiciosa campaña de promoción do turismo do Salnés, na que Cambados, recentemente nomeada Ciudad Española do Viño 2024, posicionouse como un destino enoturístico de referencia. Durante catro días de actividades, a Mancomunidade do Salnés, baixo a coordinación do seu delegado de Turismo, José Manuel Asperez Montes, traballou intensamente para presentar a comarca como un destino “slow business”, onde traballo e lecer combínanse nunha contorna única.

A delegación do Salnés, liderada polo presidente da Mancomunidade, David Castro, presentou unha innovadora oferta que busca atraer a turistas e empresas que aposten por unha experiencia máis pausada e de calidade. A estratexia deu froitos inmediatos: turistas de Xaén mostraron o seu interese en mudarse á rexión a partir da próxima primavera, mentres que a Federación de Comercio e Industria Chinesa en España (Acfic) valorou a proposta e programou unha visita para finais de novembro.

Un dos actos máis destacados foi a cata de viños e conservas de Cambados, onde prensa nacional especializada en turismo e representantes de grandes empresas do IBEX 35 puideron degustar produtos da comarca. Os asistentes mostráronse impresionados coa calidade dos viños e mariscos, con especial interese polo Albariño de Cambados, epicentro da Denominación de Orixe Rías Baixas e anfitrión da Festa do Albariño, declarada de Interese Turístico Internacional.

En palabras de José Ramón Abal, concelleiro de Enoturismo de Cambados, a distinción de Ciudad Española do Viño 2024 e esta campaña de promoción son esenciais para posicionar a Cambados e a súa contorna como un destino turístico de calidade. “A aposta polo enoturismo foi clave para o desenvolvemento da vila, e estes eventos impulsan o noso crecemento”, afirmou Abal.

Entre presentacións e degustacións, xornalistas e influencers puideron descubrir a riqueza patrimonial de Cambados, visitando as súas adegas e o Museo Etnográfico e do Viño, o primeiro de Galicia, que reafirma a vocación enogastronómica da rexión. Cunha produción de 42 millóns de quilos de uva este ano e o esforzo de case 5.000 viticultores, Cambados e a comarca do Salnés consolídanse como destinos enoturísticos privilexiados.

Esta iniciativa en Madrid representa un paso firme cara á proxección do Salnés como un referente en turismo sostible e enoturismo, espertando o interese de empresas e futuros visitantes na singular combinación de paisaxe, cultura e tradición que define a esta rexión galega.