- A manobra representaba un risco tan elevado que os axentes tiveron que intervir para evitar perigos á navegación. O capitán podería enfrontarse a unha multa de 75.000 euros.
No Porto das Palmas, a Garda Civil de Gran Canaria, actuando a pedimento do capitán marítimo, someteu a probas de alcoholemia ao capitán dun buque portacontedores que estaba a realizar manobras de atracada de forma errática e perigosa, poñendo en risco tanto á tripulación como ao tráfico marítimo circundante.
O buque, que enarboraba bandeira portuguesa, estaba baixo o mando dun capitán de orixe ucraína, quen mostraba claros indicios de consumir alcol. Debido á complexidade e os perigos inherentes á manobra de atracada dun barco deste tamaño, a situación tornouse especialmente perigosa cando se constatou que o capitán non estaba en condicións óptimas para dirixir a operación.
As probas de alcoholemia realizadas ao capitán lanzaron un resultado positivo de 1,13 mg/l en aire expirado, moi por encima do límite permitido. #Ante esta situación, a autoridade portuaria decidiu inmobilizar o buque como medida cautelar. O capitán agora enfróntase a unha infracción administrativa grave por exceder o límite legal de 0,25 mg/l de alcol no alento, establecido no artigo 86.3 do Real Decreto 269/2022, do 12 de abril, que regula as competencias e títulos profesionais da Mariña Mercante.
Superar este límite de alcol considérase estado de ebriedade, o que conleva a aplicación do réxime sancionador correspondente. Neste caso, o capitán podería ser sancionado cunha multa de 75.000 euros, #de acordo con o establecido no artigo 308.2e do Real Decreto Lexislativo 2/2011, do 5 de setembro, que aproba o Texto Refundido da Lei de Portos do Estado e da Mariña Mercante.