- A Confraría de Barallobre expoñerá os seus produtos da ría en San Sebastián Gastronomika 2024, promocionando mariscos locais e fortalecendo a súa presenza no sector.
A Confraría de Pescadores “Santiago Apóstolo de Barallobre” terá unha destacada participación na próxima edición de San Sebastián Gastronomika, o congreso de gastronomía máis antigo e prestixioso do mundo, que se celebrará do 7 ao 9 de outubro de 2024. Este evento, que terá lugar no emblemático Kursaal, contará coa presenza de máis de 150 empresas e chefs de renome, como Joan Roca, Pedro Subijana, Pepe Solla e Rodrigo Castelo.
A confraría galega participará dentro da caseta da Xunta de Galicia, mostrando algúns dos produtos máis emblemáticos da ría de Ferrol, tales como a vieira, a zamburiña, a navalla, o carneiro e a ostra plana. A asistencia a esta feira forma parte dunha serie de actividades impulsadas pola Confraría, co apoio do Grupo de Acción Local de Pesca Golfo Ártabro Norte, co obxectivo de dar a coñecer o traballo dos seus asociados e poñer en valor o sector primario vinculado ao mar. Segundo explicou o Patrón Maior, Jorge López, este evento ofrece unha oportunidade única para achegar os mariscos de Barallobre ao mercado hostaleiro e gastronómico do País Vasco, considerado un dos máis esixentes e recoñecidos do país.
Ademais da exposición de produtos, o día 8 de outubro realizarase unha degustación especial baixo o lema “Pesca de Rías, de onde se non? Marisqueo en estado puro. Mariscos de Barallobre”. O chef Javier Rodríguez Ponche, coñecido como Taky, do grupo Nove e o cátering Boketé da Coruña, preparará carneiro da ría nunha mostra gastronómica que busca resaltar a calidade dos produtos locais.
Un dos puntos crave da participación de Barallobre en Gastronomika será a promoción de novas formas de comercialización dos produtos da ría, como a venda de mariscos conxelados, que busca desestacionalizar as vendas e facer máis sostible a extracción. A confraría aposta por ampliar o valor engadido destes produtos, que destacan pola súa calidade e tamaño.
Xunto á promoción dos mariscos, a Confraría aproveitará para dar a coñecer as potencialidades turísticas e gastronómicas da comarca, vinculando a calidade do produto local co auxe do turismo gastronómico, un sector en constante crecemento e de gran valor económico. Segundo López, “a nosa participación en Gastronomika non só busca promover os nosos produtos, senón tamén atraer a un público cada vez máis interesado en experiencias gastronómicas de calidade vinculadas a territorios únicos como o noso”.